poniedziałek, 17 grudnia 2012

CZY JUŻ PODZIĘKOWAŁEŚ ZA ŻYCIE?

Dzisiejsze media informują o spotkaniu p. Adama Darskiego [znanego jako Nergal] z dawcą szpiku, dzięki któremu pokonał białaczkę. Tak oto spotkanie dawcy i biorcy relacjonuje portal tvn24.pl:
"Obaj panowie uścisnęli sobie dłonie i padli sobie w ramiona. Nergal nie kryjąc wzruszenia podziękował Grzegorzowi za … życie. – - Dziękuję Ci. Dziękuję Ci za życie. Powiedzieli mi, że jesteś duży, a ty jesteś prawie jak ja, chyba, że ja jestem duży – mówił z uśmiechem Nergal. – Masz rodzeństwo jakieś? – zapytał po chwili. – No teraz podobno tak – odpowiedział mu Grzegorz."  
źródło: http://www.tvn24.pl/dziekuje-ci-za-zycie-nergal-poznal-dawce-szpiku,294950,s.html

Jest Ktoś, Kto zdecydowanie zasługuje na wdzięczność.   
Ktoś, Kto ofiarował nam coś więcej niż szpik. 
Ktoś, Kogo dar życia wykracza poza naszą doczesność i sięga aż do wieczności. 
Czy znalazłeś czas, by Mu podziękować?

"Bóg bowiem tak bardzo ukochał świat, że dał swego Jedynego Syna, aby każdy, kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał życie wieczne." [Jana 3:16]

Jestem wdzięczny Bogu, za Jego dar. Moje grzechy zostały mi przebaczone w Chrystusie i mogę cieszyć się nadzieją życia wiecznego. Dziękuję Ci za życie, Panie Jezu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz